poniedziałek, 18 października 2010

BICEPS#1: krzyżówka (errata)

Co tu dużo mówić, wkradły się błędy. Są one wyłącznie (no prawie) moją winą! Ja kleciłem krzyżówkę i ja błędy zrobiłem. Przyznaję się bez bicia. Pierwszy raz coś takiego robiłem (krzyżówkę znaczy się), terminy nagliły i wyszło jak wyszło. Zatem po kolei:
1. Na końcu hasła nr 12 poziomo, ostatnia kratka jest początkiem hasła 13 pionowo.
2. W haśle nr 1 poziomo, oczywiście chodzi o Spiegelmana. Pożarłem jedna literkę (hasło z błędem do wpisania: Spigelman).
3. Hasło nr 27 poziomo było w pierwotnie wysyłanej przeze mnie wersji, ale widać zaginęło w akcji. Hasło brzmi: komiksowe lokum pod mostem.
To chyba tyle błędów. Dzielnie zauważone przez PKP, za co bardzo dziękuję. Obiecuję, że takie błędy miały miejsce przedostatni raz! Trening czyni mistrza, więc i nauczeni błędami debiutanckiego numeru, postaramy się robić ich mniej.

Przypominam, że termin nadsyłania odpowiedzi mija 10 listopada - prawidłowe odpowiedzi prosimy słać pod redakcyjny adres biceps-zin[małpa]gmail[kropka]com.
TeO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz